SYKSY, time of my life.

Haluatteko kuulla taas yhden piirteen mun erikoisesta luonteestani? Ai ette? No kerron kumminki.

Mää en tykkää kesästä.

Huh. Olipa helpottavaa sanoo se ääneen.😁

Joo..Siis odotan kesää kun kuuta nousevaa joka armas vuosi. Kuvittelen itteni kauniissa kesämekossa laiturin nokkaan joku ihana kesädrinkki kädessäni, katteleen kun lapset riemukkaasti hyppii veteen ja nauttii kuumasta päivästä. Mietin ihania, lämpimiä ja valosia kesäöitä, jollon voi kirmata suomen ihanilla viljapelloilla.(ihan niinku olisin joskus niin tehny). Kuka hullu nyt edes kuraselle ja kutittavalle pellolle haluais mennä juokseen. Ei kukaan.

Ajatus kesästä on ihana. Kunnes se saapuu. On pirun kuuma. Hyi. Kokoajan on hikinen olo. En ensinnäkään ymmärrä sanaa seksihelteet. Mitkä ihmeen seksihelteet?? Kuka muka rehellisesti haluaa harrastaa seksiä jo valmiiks hiestä märkänä? Eikö takkatulen ääressä viltin alla oo paljon mukavampaa? Ja sitä paitsi, kroppakin näyttää kylmässä paljon paremmalta. Ainakin naisilla😁

Toiseks, kun on koko päivän helkutin kuuma, niin ei jaksais edes ihan normaaleita kotihommia tehdä. Kokoajan on närkästyny fiilis. Ja hei, minä jos joku olen oikee ihminen valittamaan tästä, sillä saan olla vaikka koko päivät tuulettimen alla kattelen lasten kans netflixiä (jos ne perkuleet tykkäis jostain muusta kun oktonauteista). Mun ei tarvi olla esimerkiks töissä pitkää päivää, niinkun Eetun, joka tekee vielä ulkona hommia haalareissa, täydessä auringonpaisteessa. Mutta ei, MULLA tässä on rankkaa taas😂

No joo..mutta siis oikeesti. Tiedän, että oon tässä asiassa todellinen outo lintu. Yleisestihän ihmiset tietysti rakastaa kesää. Mutta mun elämäni parasta aikaa on syksy. Sateet, ihana sumunen ilma ja lupa olla sisällä. Siks onkin kohtuullisen onnekasta, että oon syntyny Suomeen! Miettikää kuinka totaalisen masentunu ihmishirviö olisin aina, jos asuisin jossain lämpimässä maassa.

Suomessa ihanaa on pimeys ja märkyys. Vaikka siitä taas parin kuukauden päästä valitankin sitten. Mutta sitähän se elämän kiertokulku on. Sini löytää aina syyn marista, heittäkää aiheita vaan!😂

Eli, tervetuloa syksy ja räntä! Olen valmis!

Ps. Ootteko käyny ulkona..IHANA viilee tuuli ja hiukan kostee illma. Ah, henki kulkee taas. Taidan mennä takasin peiton alle ja NAUTTIA ELÄMÄSTÄ!💖

Pankaas tekin nauttien. Ja lämpöä rakastaville lohdutukseks, näyttäis että loppuviikosta tulee taaaaas kuuma. Perkele.


Kivaa päivää ja KIITOS kun luit💖

Kommentit

Suositut tekstit